HUR DET FUNKAR

Ett enkelt och smart system för alla i huset!

Boka tvättid direkt via Onesock appen i din smartphone, tablet, webbsidan eller tvättstugan

Logga in med ditt användarnamn och lösenord

Välj tiderna du vill tvätta

Få en påminnelse 2 timmar innan din tvättid börjar!


AKUTTID

Lämnade vovven en överraskning i sängen? Inga problem! När du behöva en akuttid men allting är fullbokat så kan du ställa dig i kö. När någon avbokar sin tid, går den till dig!

Ansök om akuttid i appen

Avbokar en granne sin tid så går den direkt till dig

ENKELT ATT ANVÄNDA FÖR ALLA

Enkelt att implementera

En förening/fastighetsförvaltare har redan mycket att stå i, och vi på Onesock vill att det ska bli enklare att driva en förening. Därför kan Onesock vara helt hårdvarufritt, har alla boende i föreningen tillgång till webben, en smartphone eller en tablet så behövs ingenting i tvättstugan. Men önskas en platta för bokning så låser man enkelt plattan till Onesock’s system. Vyn är endera en rad med de boendes namn alt. lägenhetsnummer. De boende klickar bara på sitt namn, slår in sin PIN-kod och bokar enkelt sin tid.

Kommunicera enkelt med alla boende

Istället för att skriva lappar och hänga upp i trapphus och tvättstugan så skickas enkelt all information ut via appen. På så sätt nås även de som är bortresta just då som inte hade passerat en lapp i trapphuset. Ska tvättstugan renoveras eller städas så blockar ni enkelt dom timmarna i systemet, samt skickar ut informationen via ett meddelande.

Helt anpassningsbart för just er förening

I föreningsvyn i systemet ställer ni enkelt in hur många tvättstugor som finns, hur många användbara maskiner, torktumlare och torkskåp. Mangelrum, om ett sådant finns, kan till exempel bokas separat. Ni väljer också hur många tider de boende ska få boka i taget, hur många timmar samt vilka tider.

Översikt när tvättstugan används för att öka optimeringen av utrymmet

Anpassa lättare städning och annan planering för tvättstugan med data över hur tvättstugan faktiskt används.

De boende kan enkelt göra felanmälan i appen till styrelsen utan att ringa till fastighetsskötare

“Någon annan får ringa” - som leder till att en tvättmaskin står oanmäld i flera dagar. En översvämning som hinner sprida sig för långt. Alternativt att fastighetsskötaren tar emot flertalet samtal, helt i onödan. Med meddelandefunktionen kan boende enkelt skicka iväg en anmälan, och styrelsen hantera ärenden snabbare och gå ut med information till de övriga boende om åtgärd.

Om oss

Vi är en svensk startup med ledorden “effektivitet, lekfullhet och gemenskap”. inHouse-app är gjord för att spara tid för styrelsen, sprida glädje i föreningen och underlätta vardagen för samtliga.
hela började med klassisk fika där det kom upp att Kim och Ronja hade av varandra oberoende tvättstuge-dilemman. Kim tycktes inte kunna hitta ‘kompisen’ till strumpan efter morgonens tvättande, och Ronja behövde ta sig ut i snöstorm för att gå in i byggnaden där tvättstugan finns för att se om det fanns tillgänglig tvättid. Efter funderande över varför det inte är lättare att boka online och att mycket av kommunikationen grannar emellan är arga lappar grundades inHouse-app.

Ingen gillar arga lappar och i dagens samhälle behöver vi alla mer flexibilitet för att få ihop livspusslet. Därför grundade vi inHouse app, vi hoppas det underlättar för er och gör vardagen roligare!